نشست  تعاملی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشت آزادگان بارئیس اداره بهزیستی 

 سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در نشستی صمیمانه با رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشت آزادگان در حوزه فعالیتهای مشترک به بحث وتبادل نظر پرداختند .

 به گزارش  روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان، ، سرهنگ جواد مراونه فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در این دیدار با تقدیر از همراهی و همکاریهای ارزنده اداره بهزیستی شهرستان دشت آزادگان با فرماندهی انتظامی   عنوان داشت : مجموعه نیروی انتظامی از مجموعه های تاثیر گذاری است که تعاملش با بهزیستی منجر به اثرگذاری های ماندگاری در حوزه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد و این تعامل بدون تردید منشاء خدمات ارزنده وماندگاری درحوزه مسائل اجتماعی خواهد بود .

 وی افزود : با توجه به خدمات گسترده بهزیستی از یک سو و اشتراکاتی که با نیروی انتظامی در این حوزه دارد،  در تلاشیم تا با گسترش وتوسعه همکاری ها ی دوجانبه  خدمات این دو مجموعه را ماندگارتر واثر بخش تر نماییم .

در پایان این دیدار سرهنگ مراونه  فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان نیز با تقدیر از خدمات بهزیستی همکاری با بهزیستی را منشاء خدمات به عموم مردم دانست وبرای تداوم وگسترش همکاری های مشترک اعلام آمادگی نمود .
 

کد خبر 119748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد